Revlon Doll Lipsticks, czyli wpis o kilku uroczych laleczkach


Nie będę ukrywać, że w kategorii produktów do ust jedną z moich ulubionych marek jest Revlon. Szukając ostatnio informacji dotyczących ich produktów, natrafiłam w sieci na zdjęcia ukazujące szminki sprzed 50 lat...


Temat dość mocno mnie zaciekawił i zauroczył, stąd też pomysł na dzisiejszy post, w którym pokazać chciałam z pewnością dość niekonwencjonalną pod względem opakowania serię szminek :)

W skład Revlon Doll Lipsticks, bo o nich mowa, wchodziły pomadki w kształtach laleczek, zainspirowanych najbardziej znanymi kobietami lat 50. i 60. Seria Couturine wypuszczona została w latach 1961-1962 i tak też się prezentowała:

Od lewej widzimy tu Lanę Turner, Lauren Bacall, Bettie Davis, Grace Kelly oraz Jackie Kennedy.

W tym samym czasie była dostępna również wersja nazwana Girl Doll Lipsticks, w ramach której odnajdziemy m.in. Marilyn Monroe...


...oraz Avę Gardner :)

Moją zdecydowaną faworytką jest jednak Liz Taylor jako Kleopatra, funkcjonująca pod nazwą Sphinx Doll Lipstick :)


Na koniec jeszcze kilka przykładów bliżej niedookreślonych...



Pojedyncze egzemplarze tych laleczek co jakiś czas wypływają na ebayu, etsy, czy innych serwisach aukcyjnych. Ich cena mieści się zazwyczaj w granicach 150-250$.
Ciekawa jestem, czy przypadła Wam do gustu taka forma opakowań? Która laleczka podoba się Wam najbardziej? :)


*zdjęcia pochodzą z książki "Lips of Luxury"

Unknown

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 komentarzy: